Hyvä Kokoomusväki

Kevät 2015 tuo tullessaan eduskuntavaalit ja tämä asettaa meidänkin yhdistykselle omat haasteensa, onhan meidän yhdistyksen jäsen eduskuntavaaliehdokkaana. Haastetta lisää myös iso Kaakkois-Suomen piiri, missä käydään nyt ensimmäiset yhteiset vaalit. Pyydänkin teitä aktiivisesti osallistumaan erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin.

Kokoomuksen kannatuksessa on galluppien mukaan valtakunnallisesti menossa jonkunlainen notkahdus, mutta tämän ei tarvitse merkitä sitä, että täällä Kouvolassa Kokoomusväki olisi passiivista.  Meillä on näytön paikka saada kaikki Kokoomuslaiset liikkeelle ja toivottavasti uusia jäseniä ja kaikki äänestämään Kouvolalaisen ehdokkaan puolesta! Niinhän sitä sanotaan, että ”yhdessä olemme enemmän”.

Mikään yhdistys ei toimi ilman yhdistyksen jäseniä, te olette tärkeitä. Jotta me saataisiin kaikki tieto/ tapahtumat välitettyä teille, tarvitsemme yhteystietonne, mitkä ovat ajan tasalla!

Tämä kirje lähetetään jokaiselle postin välityksellä, lisäksi sähköpostilla niille joiden s-postiosoite on tiedossamme. Jos et s-postilla kirjettä saa on sinulla vanhat tiedot!

Myöskään jäsenmaksu ei tavoita jos on väärät yhteystiedot.

Kouvolan Kokoomuksessa on rekisterin mukaan jäseniä 110, mutta maksaneita vain reilu 80 jäsentä! Tarkistathan, että maksusi on kunnossa?

Pyydän teitä laittamaan minulle yhteystietonne: osoite, s-posti ja puhelinnumeron jos epäilette jäsenrekisterissä olevan vanhat tiedot.

Kevään 2015 aikana järjestämme kaksi jäseniltaa

-          19.2.2015 klo 18.00 kirjaston auditoriossa, Merja Larikka selvittää uusia Kelan taksikäytäntöjä

-          26.3.2015 klo 18.30 jäähallin luentosalissa Birgitta Lindholm opettaa ”jokamiehen” ensiaputaitoja

Molempiin tilaisuuksiin toivotaan runsasta osaottoa, tuo tuttavasi ja naapurisi mukaan. Tervetuloa!

14.2.2015 Ystävänpäivänä on Kouvolan Kokoomus Mansilla klo 11 alkaen, tarjolla mehua, arpajaisia jne. sekä eduskuntavaaliehdokkaamme. Tervetuloa!

Yhdistyksen kevätkokous pidetään 17.3.2015 klo 18.00, paikka on vielä avoin, seuraa nettisivujamme, ilmoitus tulee myös Nykypäivän yhdistyspalstalle.

Toivotan teille hyvää ja aktiivista kevättä

Sirpa Laari

Hyvä Kouvolan Kokoomuksen jäsen

Vuosi 2014 on jo pitkällä ja kevät tekee tuloaan.

Kouvolan Kokoomus ry:n  kevätkokous pidetään torstaina 20.3.2014 ravintola Nevillen Kammari-kabinetissa klo 18.00, tervetuloa kokoukseen!

Kokouksessa Kouvolan kaupungin asioista meille puhuu kaupungin hallituksen puheenjohtaja Jari Larikka.

Mukana on myös  Kaakkois-Suomen Kokoomuksesta toiminnanjohtaja Paula Kylä- Harakka. Hän kertoo uudesta isosta vaalipiiristä ja valottaa tulevia eduskuntavaaleja ja ehdokasasettelua.

Kokoomuksen on lähdettävä tuleviin eduskuntavaaleihin uudella innolla ja tähän tarvitaan meidän kaikkien panosta.

Keväällä (25.5.2014!) käydään EU- vaalit ja Kaakkois-Suomen piiristä on ehdokkaana Antti Häkkänen. Toivottavasti Antti ehtii kertomaan ajatuksiaan myös Kouvolaan.

Kouvolan Kokoomus ry on avannut uudet nettisivut,  http://kouvolankokoomus.net

Sivuilta löydätte hallituksen yhteystiedot , tärkeimmät tiedotettavat asiat ja tapahtumat.

Nettisivut toimivat tärkeimpänä tiedotuskanavana. Yhdistyskirje  lähetetään sähköpostin välityksellä sekä kirjeenä henkilöille joiden sähköpostiosoite ei ole tiedossamme.

Toivon, että olette aktiivisia nettisivujen käyttäjiä ja tulette mukaan toimintaan.

Ajatuksia ja ideoita otetaan vastaan, voitte lähettää s-postia tai soittaa.

Yhteistyöterveisin!

Sirpa Laari